Heeft iemand meer informatie over het echtpaar Pieter Nolkes Swaga en Rincke Annes? Ze zijn op 12-4-1680 in Doniawerstal getrouwd. Zijn ouders zijn volgens mijn gegevens Nolke Uilkes Swaga en Antje Djurema. Van Rincke kan ik niets terug vinden.
Groeten,
Dick de Jong
Pieter Nolkes Swaga en Rincke Annes
-
Dick de Jong
-
hesseldewalle
- Contacteer:
Re: Pieter Nolkes Swaga en Rincke Annes
Wel een grafschrift van zijn broer:
Anno 1638 den 25 julius sterf den eersamen welbemenden en deskreten wel[v]ermoghend[en] schryver oewer een compen[ie] ende dorprechter Ide Wlckes ... Swaga ende l[eit] alhier be[graven]
1708 den 25 septe[mber is] in de h[eere] gerust de eerbaer[e...I]osephs Swa[ga] de echte vrou van Pieter [Ann]es oud 30? iaer en leit alhier begraven en leit begraven
1738 den 24 desembr is ontslapen den eersame Ioseph Nolkes Swaga oud 95 iaar legt hier begraven
Grafsteen ligt in Teroele op het kerkhof
Over Pieterm zie http://www.ysa.nl/stam/61526856.htm
Hessel de Walle
Anno 1638 den 25 julius sterf den eersamen welbemenden en deskreten wel[v]ermoghend[en] schryver oewer een compen[ie] ende dorprechter Ide Wlckes ... Swaga ende l[eit] alhier be[graven]
1708 den 25 septe[mber is] in de h[eere] gerust de eerbaer[e...I]osephs Swa[ga] de echte vrou van Pieter [Ann]es oud 30? iaer en leit alhier begraven en leit begraven
1738 den 24 desembr is ontslapen den eersame Ioseph Nolkes Swaga oud 95 iaar legt hier begraven
Grafsteen ligt in Teroele op het kerkhof
Over Pieterm zie http://www.ysa.nl/stam/61526856.htm
Hessel de Walle
Geïnteresseerd in grafschriften en andere opschriften van voor 1811
-
Dick de Jong
Re: Pieter Nolkes Swaga en Rincke Annes
Hessel,
Bedankt voor de aanvullende informatie. Alleen mis ik nog informatie over Rincke Annes en haar ouders.
Groeten,
Dick de Jong
Bedankt voor de aanvullende informatie. Alleen mis ik nog informatie over Rincke Annes en haar ouders.
Groeten,
Dick de Jong