toch nog maar even apart geprikt op dit forum.
hoe kunnen deze belachelijke berichten zoals partypoker en al die andere shit van dit prikbord verwijderd worden? Ik heb geen idee maar vind het wel heel storend.
als we kansspelletjes willen doen gaan we toch zelf wel op zoek? dit is vuiligheid.
wie doet zoiets?
ik hoop dat de webmaster dit voor altijd blokkeerd.
Carla
rare berichten over pokerspelletjes etc.
-
margreet
Hoi Margreet.
Ik zou niet weten wie.
Maar het is heel vervelend dat dit soort dingen gewoon maar kunnen.
Je denkt dat er een nieuw bericht is op een vraag en dan komt die hufter met zijn pokerspelletjes.
Misschien verplicht registreren en als het vervelend is de registratie blokkeren.
Zou een optie zijn.
Groet Carla
Ik zou niet weten wie.
Maar het is heel vervelend dat dit soort dingen gewoon maar kunnen.
Je denkt dat er een nieuw bericht is op een vraag en dan komt die hufter met zijn pokerspelletjes.
Misschien verplicht registreren en als het vervelend is de registratie blokkeren.
Zou een optie zijn.
Groet Carla
-
margreet
Om een einde te maken aan het plaatsen van spamberichten heb ik zonet alle fora gesloten voor niet-geregistreerde bezoekers. Iedereen kan nog alles zien, kan ook een nieuw onderwerp beginnen, maar een antwoord op een bestaand onderwerp kan alleen door geregistreerde bezoekers geplaatst worden. Ik hoop dat dit even helpt...
Andrys Stienstra
webmaster Tresoar
Andrys Stienstra
webmaster Tresoar
vreemd
Hoi Margreet en Carla,
Ik kreeg vanmiddag voor het eerst sinds maanden per email het bericht:
Hallo,
Je hebt deze e-mail ontvangen omdat je geabonneerd bent op het onderwerp: "Pieter Wiebes & Lucia (Lutje) Roelofs" op Tresoar. Er is een reactie gekomen op dit onderwerp na je laatste bezoek. Je kan de volgende link gebruiken om deze reactie(s) te bekijken. Je ontvangt geen e-mails meer over dit onderwerp tot je dat topic bekijkt.
http://www2.tresoar.nl/forum/viewtopic.php?p=4476#4476
blabla
Dus kijken; staat er een idioot met pokerspelletjes. Blijkbaar veel spam vandaag. Ga ik net nog eens kijken, is het (pokerface)bericht verdwenen.
Is er al een webmaster bezig, of gebeuren er rare dingen op het forum?
Groetjes Rietje
Ik kreeg vanmiddag voor het eerst sinds maanden per email het bericht:
Hallo,
Je hebt deze e-mail ontvangen omdat je geabonneerd bent op het onderwerp: "Pieter Wiebes & Lucia (Lutje) Roelofs" op Tresoar. Er is een reactie gekomen op dit onderwerp na je laatste bezoek. Je kan de volgende link gebruiken om deze reactie(s) te bekijken. Je ontvangt geen e-mails meer over dit onderwerp tot je dat topic bekijkt.
http://www2.tresoar.nl/forum/viewtopic.php?p=4476#4476
blabla
Dus kijken; staat er een idioot met pokerspelletjes. Blijkbaar veel spam vandaag. Ga ik net nog eens kijken, is het (pokerface)bericht verdwenen.
Is er al een webmaster bezig, of gebeuren er rare dingen op het forum?
Groetjes Rietje