De familie Pettertilla

algemene vragen over genealogisch onderzoek bij Tresoar
Plaats reactie
Frerik

De familie Pettertilla

Bericht door Frerik »

Hallo,

Ik kwam op het forum al een verwijzing naar de familie Pettertille tegen, namelijk in het onderwerp over de familie Fogelsangh. Maar ik ben benieuwd, of iemand hier iets meer over weet. In de Sneuper nummer 74 (maart 2005) is op pagina 23 een artikel geschreven over de herkomst van deze familienaam. In het daaropvolgende nummer werd er een reactie op dit artikel gepubliceerd. Ik zou deze twee artikelen graag willen lezen, maar heb geen idee hoe. Zijn deze in Tresoar in te zien?

Bovendien vraag ik me af of er meer informatie over deze [welgestelde] familie is. Ik heb op Internet wel het een en ander gevonden, maar ik ben benieuwd of er meer bekend is. Ik zelf stam af van Hidde Jetses Petertilla, geboren rond 1615 te Goutum.

Met vriendelijke groeten,
Frerik
Anno 1987
Piet de Haan

Familie Pertitilla

Bericht door Piet de Haan »

Als mede redacteur van de Sneuper reageer ik op jouw oproep. Ons contact email adres is sneuperdokkum@Yahoo.com Stel hier je vraag maar aan onze contact persoon. Onze Home page is www.angelfire.com/vt/sneuper misschien heb je daar ook wat aan.
met vr. gr.
Piet de Haan
hessel de walle

pettertilla

Bericht door hessel de walle »

Hallo Frerik,

Je kunt in ieder geval bij de sneupers een cd kopen met alle artikelen. Ook deze staan er bij mijn weten op.

Zelf heb ik een stamboom schema in Excel van de Pettertilla's. Wil ik je wel sturen als je mij een e-mail stuurt: hessel@walmar.nl

Groet

Hessel de Walle
Plaats reactie