L.S.
Op 4 november is het genealogiedag bij Tresoar. Ik sta er die dag ook met een eerste volledig uitgeprinte versie van mijn te verschijnen boek "Friezen uit vroeger eeuwen", met meer dan 5000 grafschriften en opschriften van 400 klokken enzovoorts, in totaal nu 6869 inscripties, allemaal van voor 1811, met een register met 13411 namen.
Het geheel wordt gedrukt op formaat 21 * 27 cm (bijna A4) en telt nu ruim 900 pagina's. Misschien wel een standaard naslagwerk voor genealogen voor de periode voor 1811.
Belangstellenden kunnen de print die dag inkijken en voorintekenen op het boek.
Voor een voorproefje: http://www.walmar.nl/voorproefje.doc
Bestellen kan nu ook al via:
http://www.wevervanwijnen.nl/top10uitge ... 9051942869
Hessel de Walle
Friezen uit vroeger eeuwen: oude grafschriften en andere ops
-
hessel de walle
Friezen uit vroeger eeuwen: oude grafschriften en andere ops
Laatst gewijzigd door hessel de walle op vrijdag 13 okt 2006 4:38 pm, 6 keer totaal gewijzigd.
-
hessel de walle
Friezen uit vroeger eeuwen
Hallo Metheo,
Het streven is inderdaad compleet te zijn. Ik heb inmiddels 6950 opschriften waarvan ongeveer 5000 van grafstenen in en buiten de kerken. De overige 2000 betreffen teksten van klokken, muurstenen, zilverwerk etc. Ook daarbij probeer ik zo compleet mogelijk te zijn.
Groet
Hessel de Walle
Het streven is inderdaad compleet te zijn. Ik heb inmiddels 6950 opschriften waarvan ongeveer 5000 van grafstenen in en buiten de kerken. De overige 2000 betreffen teksten van klokken, muurstenen, zilverwerk etc. Ook daarbij probeer ik zo compleet mogelijk te zijn.
Groet
Hessel de Walle
-
hessel de walle
Friezen uit vroeger eeuwen
Hallo,
Het lijkt er op dat ik zelfs de 7000 opschriften nog ruim ga passeren. Ik ben net attent gemaakt op de opschriften van zo'n 150 geboortelepels
Groet
Hessel de Walle
Het lijkt er op dat ik zelfs de 7000 opschriften nog ruim ga passeren. Ik ben net attent gemaakt op de opschriften van zo'n 150 geboortelepels
Groet
Hessel de Walle
-
hessel de walle
foto's grafstenen
Hallo fokko,
Waar vind ik die foto's?
Groet
Hessel de Walle
Waar vind ik die foto's?
Groet
Hessel de Walle